12 év után végre leszokom a dohányzásról. Ez a blog ennek a története.

Friss topikok

  • Mouseear: Sokkal nehezebben megy, mint az első alkalommal. Sőt, azt hiszem, egyáltalán nem megy. Nekem az el... (2012.06.03. 12:54) Első nap
  • Mouseear: Határozottan jó kezdeményezés, kíváncsi vagyok, hogy sikerül:) (2012.06.01. 16:00) Utolsó nap dohányzóként

Archívum

Első nap

2012.06.02. 22:33 | vegrenemdohanyzom | 1 komment

Elkezdődött. Ma lezajlott, illetve nemsokára lezajlik az első nap. Egyelőre számomra könnyebben megy, mint gondoltam volna. Ritkán jut csak eszembe a cigaretta, és nem érzem úgy, hogy szükségem lenne rá. Offtopic. Ígértem tegnap adatokat. Nos, a vérnyomásmérőm fogalmam sincs hol van. De a súlyomat megosztom. 103 kiló. Én pedig 193 centi magas vagyok. Menyasszonyom 178 centi és 74 kiló. Követni fogjuk a súlyváltozást.

De vissza az első napra. Szex után, kaja után, és kocsiban hazafele menet baromira jól esett volna egy szál. Meg egyszer este, amikor a kanapén henyéltünk. Ma még sportoltunk is, kosaraztunk, ami baromira jólesett. De visszatérve a napra. Furcsa, hogy ilyen könnyen ment, attól félek, meglesz ennek még a böjtje. Valahogy úgy érzem, túl szép, hogy igaz legyen, elvégre több mint 10 évig dohányoztam. Meg ami még aggaszt, hogy menyasszonyom nehezebben birkózhat meg ezzel a kihívással. Méghozzá miattam. Egyrészt miattam szokott vissza, majd most, hogy megint megpróbáljuk, nekem könnyebben megy, neki meg nehezebben, tehát ismét megbüntetem. Minden, ami rossz, az nekem köszönhető, és minden, ami jó, az pedig neki. És ezt ő is tudja. 

Kíváncsian várom, hogy milyen lesz a többi nap. Egyelőre rendkívül izgatott vagyok. Várom az újabb fejleményeket, várom, hogy mindez csak múló szép emlék legyen. Ja, és lesz egy kutyánk :)

Címkék: statisztika szerelem első nap aggályok

A bejegyzés trackback címe:

https://vegrenemdohanyzom.blog.hu/api/trackback/id/tr24561935

Mouseear 2012.06.03. 12:54:50

Sokkal nehezebben megy, mint az első alkalommal. Sőt, azt hiszem, egyáltalán nem megy. Nekem az előző volt életem első igazi kísérlete. Elhittem a könyv minden szavát, izgalommal vegyes várakozással vártam "szabadságom" első napját. Egy hónapig készültem erre a napra. Kis cetliket írtam "varázsszavakkal", blogokat és fórumokat olvastam, majd a könyv világossá tette számomra, hogy egy új élet kezdődik. Vártam, nagyon vártam. ÉS nagyon jól ment. Végig, még ha voltak is nehéz pillanatok, élveztem. Figyeltem, mi változik, és a világ szebbnek tűnt. Aztán tragikus véget ért az egész. Most nem volt időm felkészülni. Semmim nincs, csak az ő lelkesedése, most ő éli át ugyanazt amit, amint én decemberben. De nem ragad magával a lelkesedése. Csak kínlódok. Nem hiszek a sikerben, pedig az lenne a siker alapja. Folyamatosan csak aludnék, nincs kedvem semmihez, a szüleihez se mentem át, hogy ne kelljen mosolyogni, ne kérdezgessék, mi bajom. Elbújok itt, és rettegek, hogy holnap munkába kell mennem, ahol nem lehetek ilyen. És nem mellesleg, ahol mindenki dohányzik. Bőgni volna kedvem, hagyni a francba az egészet. Nem tudom, mi lesz ennek a vége. Komolyan nem tudom.
süti beállítások módosítása