Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

12 év után végre leszokom a dohányzásról. Ez a blog ennek a története.

Friss topikok

  • Mouseear: Sokkal nehezebben megy, mint az első alkalommal. Sőt, azt hiszem, egyáltalán nem megy. Nekem az el... (2012.06.03. 12:54) Első nap
  • Mouseear: Határozottan jó kezdeményezés, kíváncsi vagyok, hogy sikerül:) (2012.06.01. 16:00) Utolsó nap dohányzóként

Archívum

Utolsó nap dohányzóként

2012.06.01. 13:39 | vegrenemdohanyzom | 1 komment

2012. június 2-án nemdohányzó leszek. Éppen ezért az utolsó napot annak szentelem, hogy elmeséljem, milyen érzésekkel vágok neki a kalandnak. Elmondom, mióta dohányzom, milyen kísérleteim voltak eddig, hogyan készültem a mostani leszokásra, és az adataimat.

Körülbelül 15 éves korom óta dohányzom, tehát ez azt jelenti, hogy 12 évre. Egyszer 16 évesen egy évig nem cigiztem, és volt tavaly karácsonytól idén márciusig egy rövid időszak, amikor szintén nem cigiztem, akárcsak a menyasszonyom. Ez utóbbi nagyon rosszul sült el, a hozzáállásom csapnivaló volt, a problémáimat a szőnyeg alá söpörtem, ami odáig fajult, hogy majdnem végérvényesen szétmentünk a kedvesemmel. Borzasztóan megbántottam, nagyon kegyetlen voltam vele, még mindig érzi annak a napnak a súlyát, ami miatt kicsit fél is ettől a folyamattól. Ez a blog azért is született, hogy ő is lássa az érzéseimet. Úgyhogy írok is ezekről. Érdekes módon jóleső izgalom van bennem, egészen másfajta, mint a legutóbbi alkalommal. Akkor rossz érzések töltöttek el, hogy le kellett raknom a cigit, most viszont tudok neki örülni. Mi változott? Nos, nem akarom reklámozni, de elolvastam Allen Carr Végre nem dohányzom című könyvét, és bár a fickó nagyon rossz író, ráadásul ordító tárgyi tévedésektől hemzseg az összeesküvés-elméleteket sugalló könyve, mégis a hozzáállása a dohányzásról való leszokáshoz példaértékű. Nem fogok most könyvismertetőbe belemenni, aki akarja, olvassa el, nekem segített. Mindezek mellett életmódot is váltunk a menyasszonyom, aki, ha nem mondtam volna még, szintén leteszi a cigit. Egyrészt beiktatjuk az életmódunkba a sportolást, másrészt sokkal jobban odafigyelünk arra, hogy mit, mikor és mennyit eszünk. Mondjuk este 10-kor ritkábban fogunk pizzát rendelni. De a lerészegedések utáni gyros joghurtos tésztával természetesen marad. Emellett pedig nyomtatok egy naptárat, amit kirakunk a lakásba, és szépen ikszelgetjük rajta a dohányzásmentes napokat. Röviden ennyi az előkészületekről.

Miről fogok írni? Mindenről. Nemcsak arról, hogy milyen nem cigizni, hanem arról is, hogy mit érzek közben, mit érzek a szeretteimmel kapcsolatban, hogyan változik a szexuális életem, a vérnyomásom, a súlyom, az, hogy mikor alszom el. Egyszóval tényleg mindent. Majd lesz belőle szép statisztika, meg diagram. Egyelőre ennyi. Az adatokat még ma feltöltöm. Este.

Címkék: statisztika szex dohányzás leszokás allen carr

A bejegyzés trackback címe:

https://vegrenemdohanyzom.blog.hu/api/trackback/id/tr644559292

Mouseear 2012.06.01. 16:00:01

Határozottan jó kezdeményezés, kíváncsi vagyok, hogy sikerül:)
süti beállítások módosítása